Keresőmarketing a gyakorlatban

Keresőmarketing a gyakorlatban

Az AdWords hirdetés létrehozása

Harmadik lépés

2018. április 16. - Markom

Több azonos hirdetés esetén elindul a licitálás, hogy ki legyen legfelül

A licitálás úgy zajlik, hogy egyre többe kerül egy kattintás

Itt a harmadik lépésben beállíthattuk volna, hogy mi mennyit vagyunk hajlandóak fizetni egy kattintásért

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyankapjunkotostmarkkombol.blog.hu/api/trackback/id/tr6113840072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása