Keresőmarketing a gyakorlatban

Keresőmarketing a gyakorlatban

Az AdWords hirdetés létrehozása

Negyedik lépés

2018. április 16. - Markom

Ez az egyik legfontosabb

Itt tudjuk megadni a kulcsszavakat ami alapján "megtalálják" a hirdetést

Így a mi esetünkben csak akkor ugrik fel a hirdetés ha valaki a következő kulcsszavakra keres rá a Google böngészőjében

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyankapjunkotostmarkkombol.blog.hu/api/trackback/id/tr7313840066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása